Matkatoimisto

Olen varannut lippuni suoraan verkosta. Onnistuuko lippujen muutos matkatoimiston kautta?
Valitettavasti ei, emme pysty tekemään mitään muutoksia/peruutuksia lippuihin mitkä ovat ostettu muualta kuin matkatoimistostamme.

Voinko muuttaa matkavaraustani?
Mikäli haluat muuttaa voimassa olevaa matkavarausta, olethan yhteydessä matkatoimistoomme.

Millaiset peruutusehdot matkallani on?

  • Jokaisella seuramatkajärjestäjällä on omat muutos/peruutusehdot, tarkista peruutusehtosi matkatoimistolta.
  • Varaustilanteessa kerromme asiakkaalle peruutus- sekä muutosehdot.
  • Räätälöityjen ryhmämatkojen peruutusehdot julkaistaan kyseisen matkan yhteydessä.

Tuleeko matkalle ottaa matkavakuutus?
Matkalla on tärkeää, että sinulla on riittävä vakuutusturva. Suosittelemme matkustajaa ottamaan riittävän matkavakuutuksen, mikä pitää sisällään myös matkatavaravakuutuksen sekä peruutusturvan. Mikäli matka peruuntuu tai sairastut, joko ennen matkaa tai matkalla, riittävä matkavakuutus korvaa menetettyjä kuluja.

Kuinka saan matka- ja/tai lentoliput?
Kauttamme varatut matka- ja lentoliput saat joko noutamalla liput toimistoltamme tai lähetämme ne asiakkaan sähköpostiin.

Kuinka erityistoiveeni otetaan huomioon?

  • Välitämme erityistoiveet kuten istumapaikat ja erikoisruokavaliot lentoyhtiöihin sekä hotellihuonetta koskevat toiveet kohteisiin.
  • Toiveet tulee ilmoittaa toimistoomme viimeistään 3 viikkoa ennen matkaa.
  • Kaikille lentoreiteille ei ole mahdollista tilata erikoisruokavaliota ja lähes kaikilla lentoyhtiöillä ruoka- ja juomatarjoilu on kokonaan maksullista.
  • Useilla lentoyhtiöillä ennakkoon varattavat istumapaikat ovat maksullisia. Finnairilla voi 36h ennen matkaa varata istumapaikat veloituksetta, aiemmin tehdyt varaukset ovat maksullisia.

 

Risteily Vip Cruisen laivoilla

Onko laivoilla wc?
Kyllä, kaikista laivoistamme löytyy wc:t

Voiko pyörätuolimatkustaja osallistua risteilylle?
Kyllä pyörätuolilla pääsee laivaamme. Laivallamme on rajoitettu määrä pyörätuolipaikkoja.

Saako koiran ottaa mukaan laivalle?
Koirat ovat tervetulleita myös risteilemään.

Onko laivoilla ruokailumahdollisuutta?

  • Kaikissa laivoissamme on ravintola A-oikeuksineen.
  • Maisemaristeilyillä ( 1.5h ) tarjolla on pikkusuolaista, leivonnaisia sekä virvokkeita.
  • Reittiliikenteessä tarjolla on vaihtuva lounas
  • Ryhmille ateria kokonaisuudet ovat räätälöitävissä. Olethan ryhmävarauksissa yhteydessä suoraan matkatoimistoomme.

Voiko verkosta ostettua risteilyä perua?
Valitettavasti ei, mutta risteilyn ajankohtaa voi muuttaa tai siirtää, olethan tällöin yhteydessä matkatoimistoomme.

Mitkä maksuvälineet käyvät laivassa?
Laivoillamme voit maksaa käteisellä, pankkikortilla sekä yleisimmillä luottokorteilla

Miten sääolosuhteet vaikuttavat risteilyihin?
Kovat sateet sekä myrskyt saattavat vaikuttaa risteilyiden toteutumiseen. Tarkista päivän lähdöt kapteeni Janne Leinoselta puh: 050 368 2287